اس ام اس عاشقانه سری پنجم
نوشته شده توسط : محمدرضا

                              

باد آورده را باد میبرد،…. اما …. تو که با پای خودت آمده بودی!

***********************************

شنیده بودم دارم به اشتباه جای )) تو (( ی صمیمانه را با )) شما (( ی مودبانه عوض میکنم، به زبان گفتم چقدر شما زیبا هستید، ولی در دل گفتم چقدر تو را دوست دارم

***********************************

درخت را به نام برگ، بهار را به نام گل، ستاره را به نام نور، کوه را به نام سنگ، دل شکفته ی مرا به نام عشق، عشق را به نام درد، مرا…. به نام کوچکم صدا بزن …..

***********************************

دست هایم مال تو، بودنت را به من قرض میدهی؟

*********************************** بگذار در

قشنگترین اشتباه من، آتش بگیرد از تو دل سر براه من، روزی مگر خود تو دچارم نکرده ای؟، از چاله در بیا که بیفتی به چاه من

***********************************

وقتی عشقت تنهات گذاشت، نگران خودت نباش که بدون اون چیکار میکنی، شرمنده ی دلت باش که بهت اعتماد کرد!

***********************************

کاش میشد عشق را آغاز کرد، با هزاران گل یاس ناز کرد، کاش میشد شیشه ی غم را شکست دل به دست آورد، نه اینکه دل شکست عشق من، با تو نگاهم زیباست / ابرهای تیره ی غم رسواست / شعر و غزل بهانه اند که بگویم / آری، بی تو این دل تنهاست

***********************************

ز روزی که یکی دلم را برده / تب دارم مثل طفل سرما خورده / گفتارم شعر، شعرهایم هذیان / دکتر جان، بنده زنده ام یا مرده؟

***********************************

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا / فردا شد و باز هم تو گفتی فردا / امروز دلم مانده و یک دنیا حرف / یک هیچ به نفع دل تو تا فردا


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1032

|
امتیاز مطلب : 312
|
تعداد امتیازدهندگان : 99
|
مجموع امتیاز : 99
تاریخ انتشار : 16 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست